Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-12, 14:32   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta ut aske fra peisen

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg elsker iPhone.

Til nå har vi bare brukt pose og lagt den på ikke brannfarlig sted. Forsøker å få tømt den når det er lenge siden sist bruk, men i kalde perioder går ikke det. Jeg har tenkt på å kjøpe askebøtte. Nå tror jeg at jeg hiver meg på den nye trenden og skaffer meg Jørgen. Hvor kjøpte du Kirsebær?

Kjøpte på Europris. Helt enkel, sort med lokk. Veldig grei.

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Mye fyrer du har i hus skjønner jeg. Hva skal du med bøtte når du har både Asle og Jørgen der.

En Kirsebær får aldri nok. Asle, Jørgen, Knut og Truls. De er alle i hus med meg, nå.