Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-12, 20:04   #16
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Buksefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Levis curve id buksene er fine altså. 33 tommer mener jeg skal passe str 46. De finnes lave på livet, høye på livet, med forskjellig fasong etter kvinnens fasong. Slight curve er for de som ikke har så mye midje, demi curve er for de som er relativt gjennomsnittlige, og bold curve er for dem med mye rompe og smal midje.

Jeg anbefaler deg å prøve en slik bukse. Match har dem her ihvertfall, og carlings (men der orker jeg ikke meg inn for det er for mye tyggisslafsende syltynne tenåringer som jobber der).

Jeg henger meg på denne anbefalingen. De som er høye i livet, og demi curve kan sikkert passe. Jeg har ikke særlig midje, og de passer meg. Det kjekke med de er at jeg kommer inn i 3 str mindre i disse, enn i andre vanlige bukser.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat