Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 13:16   #124
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg tror vi kommer til å gjøre det så enkelt som mulig. Jeg tar min del og fellesdelen først. Så starter jeg i jobb igjen. Etter at pappa har hatt permisjon (eller antageligvis delvis overlappende) tar jeg ferie, som jeg avtaler direkte med arbeidsgiver (inkludert ferien som blir overført fra i år). Så søker vi utsettelse av pappa-delen av permisjonen, så hans del starter når jeg starter i jobb igjen. Høres ikke det enklest ut?

Jo. Det blir omtrent samme løsning som hos oss. Bare bytter om med at jeg tar 2013-ferien etter min del, før han starter permisjonen.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat