Sv: DHL "express": ligg unna!
Opprinnelig lagt inn av TBM, her.
Greit nok å bli oppgitt Muad'Dib - men du skjønner vel at feil kan skje?
Synd det skjedde med deg, håper du får varene dine snart! For min egen del fortsetter jeg å bruke DHL når det trengs - har bare hatt gode opplevelser!
Jeg har sendt e-post og ringt DHL både fredag og idag, ialt en 6x. De 4x kom jeg ikke igjennem - sad og hørte på ventemuzak i opptil 15 min. De 2 andre gange (begge idag) ble jeg lovet at saksbehandleren ville ringe tilbake om litt, men dette skjedde aldri.
Jeg har sendt ialt 4 e-post til net-a-porter, samt ringt 1x. På den 1. e-post fikk jeg svar om, at pakken ville bli levert fredag "beklager forsinkelsen", senere e-post er ubesvart. Da jeg ringte sa den veldig vennlige dame at customer care manageren ville sette seg inn i saken og ringe tilbake, vel, ham/henne har jeg alldri mere hørt fra.
Alle de andre varer som jeg bestilte i påskeferien har jeg forlengst fått, inkl. dem fra Danmark.
Så dette er ikke bare en feil, men forbistret inkompetanse som jeg har betalt svarte 400 NOK + varenes pris for ! Jeg har akkurat skrevet og krevet mine penge tilbake fra net-a-porter, imorgen ettermiddag kontakter jeg både det norske og engelske forbrukerrådet for å kreve min rett.
Finner meg ikke i å bli r*vrendt på denne måten.