Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-07, 17:25   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Greit nok å bli oppgitt Muad'Dib - men du skjønner vel at feil kan skje?

Synd det skjedde med deg, håper du får varene dine snart! For min egen del fortsetter jeg å bruke DHL når det trengs - har bare hatt gode opplevelser!

Jeg har sendt e-post og ringt DHL både fredag og idag, ialt en 6x. De 4x kom jeg ikke igjennem - sad og hørte på ventemuzak i opptil 15 min. De 2 andre gange (begge idag) ble jeg lovet at saksbehandleren ville ringe tilbake om litt, men dette skjedde aldri.

Jeg har sendt ialt 4 e-post til net-a-porter, samt ringt 1x. På den 1. e-post fikk jeg svar om, at pakken ville bli levert fredag "beklager forsinkelsen", senere e-post er ubesvart. Da jeg ringte sa den veldig vennlige dame at customer care manageren ville sette seg inn i saken og ringe tilbake, vel, ham/henne har jeg alldri mere hørt fra.

Alle de andre varer som jeg bestilte i påskeferien har jeg forlengst fått, inkl. dem fra Danmark.

Så dette er ikke bare en feil, men forbistret inkompetanse som jeg har betalt svarte 400 NOK + varenes pris for ! Jeg har akkurat skrevet og krevet mine penge tilbake fra net-a-porter, imorgen ettermiddag kontakter jeg både det norske og engelske forbrukerrådet for å kreve min rett.

Finner meg ikke i å bli r*vrendt på denne måten.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat