Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 22:55   #132
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.745
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Det er ikke alle det er mulig for nei.

Min mann jobbet egentlig 80%, 3 dager på jobb er 60% også jobbet han 20% hjemmekontor mens guttungen sov. I praksis hadde han alle de oppgavene han hadde når han hadde 100% stilling, men bare litt kortere tid å gjøre det på, og mindre betalt. Det var ingen god løsning for ham. For meg gikk det bedre, jeg fikk beholde noen av oppgavene mine, men ikke alle. Problemet mitt var at de oppgavene jeg beholdt var en 55-60% stilling, og jeg hadde 40% tid, så det endte opp med at mye gruff ble skudd forran meg, og når jeg kom tilbake 100% hadde jeg masse opprydding å gjøre. (Og da var jeg allerede gravid igjen med ca 6 mnd igjen på jobb før ny permisjon.)

Flere grunner til at vi ikke valgte å gjøre det på denne måten igjen neste gang, selv om det altså er den måten hvor vi tapte minst penger og minst rettigheter, kombinert.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat