Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-07, 18:42   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg har sendt e-post og ringt DHL både fredag og idag, ialt en 6x. De 4x kom jeg ikke igjennem - sad og hørte på ventemuzak i opptil 15 min. De 2 andre gange (begge idag) ble jeg lovet at saksbehandleren ville ringe tilbake om litt, men dette skjedde aldri.

Jeg har sendt ialt 4 e-post til net-a-porter, samt ringt 1x. På den 1. e-post fikk jeg svar om, at pakken ville bli levert fredag "beklager forsinkelsen", senere e-post er ubesvart. Da jeg ringte sa den veldig vennlige dame at customer care manageren ville sette seg inn i saken og ringe tilbake, vel, ham/henne har jeg alldri mere hørt fra.

Alle de andre varer som jeg bestilte i påskeferien har jeg forlengst fått, inkl. dem fra Danmark.

Så dette er ikke bare en feil, men forbistret inkompetanse som jeg har betalt svarte 400 NOK + varenes pris for ! Jeg har akkurat skrevet og krevet mine penge tilbake fra net-a-porter, imorgen ettermiddag kontakter jeg både det norske og engelske forbrukerrådet for å kreve min rett.

Finner meg ikke i å bli r*vrendt på denne måten.

Har du sjekket nærmeste postkontor? Det kan være at det ligger der, dersom dere bor litt utenfor byer/tettsteder. Min far bestilte et kamera her om dagen, og det skulle leveres på døren...neida, det hadde blitt levert på postkontoret det!
Så mitt tips er at du sjekker det postkontor du hører til.