Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-07, 19:43   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Jeg trives veldig godt i bydelen vår. Så godt at Mr. Norway er litt oppgitt over at vi i det minste ikke kan vurdere en annen bydel hvis/når vi trenger mer plass. Jeg vil bli her! (Tror vi er i samme bydel som Monsoon faktisk?)

Fordeler: Relativt nær byen, man kan få utsikt, bra skoler, mye trær og grønt (man må søke om å fjerne trær fra tomtene; de er kartlagt!).

Ulemper: De har tatt bort T-banen som er nærmest oss pga oppgradering, og det tar vel to år før den er på plass igjen tenker jeg. Og boligprisene er dessverre høye her.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat