Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 17:48   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?

Begynnelsen av januar pleier å være lavsesong, og da er det nok mulig å få rabatterte, gode hoteller til en veldig billig penge. Meld deg på star tour og ving sine nyhetsbrev, så får du de gode tilbudene. Så at Star Tour solgte mange turer til 50 % i forrige nyhetsbrev, men sjekka ikke hvor og når det var snakk om.

Jeg ville nok også dratt til Egypt eller Gran Canaria. Egypt er ofte varmere enn GC, men jeg har opplevd å virkelig fryse der i januar. Det var dog veldig uvanlig.

Vi har sansen for sunwing resort når vi vil ha total avslapning. Der er alt tilrettelagt for at småbarnsfamilier skal få en finest og enklest mulig ferie. Dog er ofte hotellene litt utenfor sentrum, så dere får avveie hva som er viktigst. Star Tour sine Blue Village-hoteller er av samme kaliber. Masse bassenger, barneklubber og restauranter på hotellområdet.

Det er akkurat åpnet et nytt sunwing resort hotell (Ving) i Egypt. Kunne nok tenkt meg en tur dit!
http://www.ving.no/egypt/makadi-bay/...t-makadi-beach

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat