Sv: Om kjøp og salg på forum
Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.
Jeg har ikke prøvd det, men det tror jeg ja. At det er som et slags depositum-system.
Det systemet på Finn driver jeg og tester ut for første gang nå med en som har kjøpt noe av meg. Og mere tungrodd system skal en lete lenge etter. Helt håpløst. Jeg får kanskje pengene mine til slutt, men nå er i alle fall endelig varen på vei til kjøpere etter mye sommel fra Payex.
Jeg synes det er helt greit at folk selger klær med merkelappen på. Jeg skjønner godt at folk gjør feilkjøp og ikke får byttet igjen fordi de først angrer en stund etterpå når de ser at plagget ikke blir brukt eller at det er litt feil størrelse. Eller en handler noe en har lyst på på nettet, så passer det ikke. Jeg synes heller ikke det skal være noe restriksjoner på antall annonser pr. måned og sånn, men at alle bruker skjønn. Jeg synes det er litt dumt når en bruker legger inn 5-6 annonser med ett plagg i hver annonse og fyller opp mesteparten av førstesiden. Det er det som irriterer meg mest på markedsplassen her noen ganger. Greit at en ikke skal ha alt i store tråder, men en kan jo bruke litt skjønn på hva som er mest praktisk for alle brukerene som vil selge noe. 
Sist redigert av Elisabet : 16-04-07 kl 20:52.
|