Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-12, 08:13   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - Breaking dawn part II

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Å, får helt gåsehud når jeg leser dette. Det var jo det genialeste i hele filmen. Jeg var først skikkelig skuffet. Man forventer jo at de tar seg litt teatralske friheter, men dette???? Og så - ahaaaaaaa!!!! Helt genialt.

Jeg trodde jo innerst inne ikke at de ville dø, for hallo?! Da hadde de virkelig beveget seg bort fra boka noe helt sinnsykt. Det går jo ikke an!
Jeg tenkte først det var de Amazonas-vampyrene som fikk Aro til å se syner, kom jo overhodet ikke på at Alice kunne vise det. Men så ble det bare verre og verre og jeg fikk ikke det til å stemme helt heller, så jeg ble litt fortvilet mot slutten ja.