Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-07, 21:25   #72
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kjøp og salg på forum

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvor kjente er brukerne her egentlig?

Brukerne som har blitt avslørt på andre fora var minst like "kjent" som folk her.
Eller kjenner alle på kjøp og salg hverandre?

Man vet aldri. Aldri!

Jeg har f.eks. shoppet litt hos Canisa. Jeg kjenner jo ikke henne noe særlig, utover at jeg har lagt merke til henne i noen diskusjoner og slikt. Jeg har aldri truffet henne, og hun bor langt unna meg, så noe henting/bringing er uaktuelt.
Nå som jeg har kjøpt litt av henne, så liker jeg å tror at jeg vet hva jeg får når jeg handler med henne, men sikker kan jeg jo ikke være. Uansett så er ikke dette en bruker jeg ville handlet med store summer hos, ikke med en gang i hvert fall.

Hadde jeg skulle handlet med Glitterchick f.eks. hadde det vært annerledes. Jeg vet hvem hun er, jeg har truffet henne IRL, jeg vet hvor hun bor, og i det hele tatt. Det gjør det jo mye enklere for meg å handle med henne, selv om vi bor langt unna, så går det an å få til hente/bringe avtaler.