Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-12, 00:10   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.817
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Note to self - en bønn fra tante og onkel ...

...minner meg selv om den gangen jeg var fri og barnløs.

Barnløse voksne (single eller ei) liker som alle andre å få en gjennomtenkt gave til gjengjeld for den haugen de gir selv til foreldre, søsken og nevøer og nieser. En fotokalender eller en flaske rødvin kan være det man har ønsket seg. Men er det ikke det, kan det oppleves som at "noen" egentlig ikke har giddet å finne ut av hva jeg egentlig ønsker meg, men finner en kjapp løsning for å bli "ferdig".

Da kan det noen ganger være et lite stikk når søskenfamilien skal takke for seg hos besteforeldre og med et bredt smil sier "ja, da drar vi med byttet!" mens du sitter igjen med en fotomagnet, en billig rødvin og et sett Irish Coffeglass, og vet at de har helt rett.

I år går vi for gjennomtenkte tante/onkelgaver!!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat