Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-12, 14:20   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012

Jeg skulle egentlig til min mor, men siden du inviterer så kan vi godt komme til deg i stedet. (Jeg vil ikke på bygdehuset så Veronal får finne en bedre løsning for fuglen sin) (for tenk). Vi blir til sammen 11 stk + en hund. Hunden er snill, men de to treåringene trenger litt ekstra pass siden de kan være litt aktive av seg. Også må alle snakke kjempehøyt så min tunghørte farmor får med seg alle samtalene. Jeg vil ikke at hun skal føle seg utenfor. Mat er ikke så farlig egentlig - vi tar tradisjonell julemiddag vi.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat