Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-12, 21:10   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, men jeg skal ta med kameraet når vi skal se på dem.

Takk for alle svar!

Sneglo, akkurat det du sier, sier også en jeg kjenner som er veterinær. 8 uker. Vi bør prege den selv da, mente hun.

Jeg vet at det blir mye arbeid, men er det slik at vi må regne med mini malt med søvn i jula, og hvor ofte tisser egentlig en valp? Jeg ser for meg det rene kaos her, og nevnte for mannen at vi bør avlyse julaftenselskapet (hvilket er greit for meg), men det trenger kanskje ikke bli sånn? Ikke misforstå, det er greit at det blir sånn, men jeg vil gjerne være mentalt forberedt, både på det verste og på slik det vanligvis er å ha en 8 uker gammel valp. Ser for meg at mannen må ligge på madrass ved hundekurven om natta...

Hehe, avlyse jula lissom....

Vi hentet vår Luis for snart 4 uker siden, da var han 8 uker.
Første natta sov jeg på flatseng i stua med armen i hundesenga. En natt var nok. Så mye lyder i huset jeg ikke har hørt før.
Så tok vi sengen hans inn til oss, han fikk siste tisseturen kl 22 og var ute i 2-3 tiden og kanskje i 6 tiden.
Etter ca 1,5 uke ble vi tipset om å bruke buret der inne, det gikk mye bedre. Han ble ikke forstyrret av poden som enten var oppe og tisset eller hadde mareritt og trenf\gte trøst osv. Nå sover han i buret ffa ca 22 til mannen står opp halv syv. Sover mannen lengre så sover valpen lengre.
Ofte må han bare tisse og få mat før han kryper inn til meg og buret og vi kan sove videre....

PÅ dagen så er han ofte ute.
Hver gang han har sovet en stund så er vi ute og tisser.
Etter noen dager begynte han å pipe når han måtte ut, det gjør han ennå, men han må ut uten tvil etter sovingen. Det er noe uhell inne, men følger man med og ser på hunden og sånn så går det bra.
En halv time etter han har fått mat så er det ut kan jeg fortelle...

Når skal dere se på hunden?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat