Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 08:55   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?

Jeg tåler fader meg ingenting etter operasjonen? Huden min er blitt helt merkelig. Før operasjonen hadde jeg lite kviser og helt grei hud. Etterpå er den blitt både småkvisete og tørr, sånne tørre små områder som flasser litt. Et par over munnen, på nesa og ett i pannen. Faen!

Jeg har prøvd en L'Oreal-serie og en eller annet annet drittmerke, og jeg ble enda verre av dem. Prøvde i desperasjon å kun bruke vann også, men da ble det IALLFALL ille, da vannet tørket meg helt ut. Bruker en grei fuktighetskrem, men den gjør jo ikke ting bedre akkurat. Drikker nok vann og spiser fettsyrer.

Jeg må ha en MILD hudpleieserie som ikke ruinerer meg fullstendig. Og en god fet fuktighetskrem som virkelig tar tørr hud uten at man kan speile seg i panna mi.

:ber:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat