Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 14:34   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.465
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Harald og Tomas passer barn i bakrus

Jeg leser i VG i dag at Senkveld har en konkurranse hvor Harald & Thomas konkurrerer mot Maria Mena og Asbjørn Slettemark om å kjøre Bamseklubb i bakrus og med for lite søvn.

Jeg er ikke blant dem som mener at man ikke skal kunne ta et eneste glass vin når man har ansvar for barn, men akkurat dette syns jeg var usmakelig. Det er greit at det er et program som ikke har barn som målgruppe, og går sent på kvelden, så akkurat det bekymrer meg ikke så mye. Mer det å gjøre underholdning av å kunne ta dårligere vare på barn. I tillegg er jeg skeptisk til at barna som er med på dette ikke kan ta et velfundert valg på å være med eller ikke.

Jeg syns i likhet med av-og-til at kombinasjonen for mye å drikke/syden/barn er usmakelig, siden det faktisk er et problem at en viss type foreldre drikker for mye i ferien, og barna får dårligere tilsyn og oppmerksomhet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat