Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 19:13   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Godteglad? Du er herved utfordret

Jeg er med. Spiser egentlig ikke sååå mye godterier, men den siste tiden har jeg hatt skikkelig sug på "salte padder" og lignende salte sukkertøy.
I løpet av de siste par årene har kroppen min begynnt å reagere mer og mer på smågodt. Blir skikkelig dårlig i magen. Og de "paddene" er enda verre.
Men lærer jeg da ?

Så nå er jeg med! Godteri bare på lørdager. Sjokolade og vanlig smågodt blir ikke noe problem. Potetgull er det litt verre med, men jeg har vært flink de siste ukene.
Kake- og ismenneske er jeg ikke, så den biten går nok fint.

Fint for mannen, for han la nettopp en pose "Smash" på bordet, den får han visst for seg selv (selvom jeg prøvesmakte noen få biter før jeg så denne tråden. ). Brus blir heller ikke noe problem, for jeg drikker kun Farris / Bris og det har jeg gjort i nesten 2 år.

Jeg har trua på at paddene nå skal legges på hylla, om ikke for godt, så nesten og jeg kjenner nesten at magen min juuubler.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat