Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-12, 22:09   #14
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.475
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?

Takk for tips om overplay. Det funker og jeg det ser nå ut som om jeg er i Chicgao. So fra so good. Dvs dette funker på iPaden min, på PCn får jeg en feilmelding hverken jeg eller live chat helpdesken til overlook klarer å finne ut av.

Men så til neste steg. Hvordan oppretter jeg en ituneskonto på iPaden som ikke avslører at jeg er i Norge? Jeg har ikke brukt iPaden så mye, så jeg er ingen erfaren bruker. Men har funnet frem til butikk og registrerer meg med USA som land, med jetcarrier adressen min som adresse, men det stopper opp ved betalingsinfoen jeg må legge inn. Den tar ikke visakortet mitt, kanskje fordi det er norsk?

En annen mulighet er å legge inn itunes gavekode. Hvor kan jeg få tak i det akkurat nå mon tro? Gaaah, jeg har sikkert sittet med dette i 6 timer til sammen det siste døgnet.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat