Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-12, 11:46   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konflikten Israel - Palestina for dummies

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg synes dessuten at når man ser på Palestina vs Israel er det litt som David mot Goliat millitærmessig, og jeg tror at de israelse settlerene ødelegger/har ødelagt mye med sine bosettinger på palestinsk område.

(Jeg mener forøvrig at fanatikere burde grisebankes uansett hva de tror på, og nå er det sengetid.).

Israel uten et sterkt forsvar hadde ikke eksistert - ei heller ut i fra det FN satte ned. Men skal man se det historisk sett kan man snu om på hele situasjonen når jødene ble drevet vekk fra områdene....

Skal man da godta at man har blitt drevet bort fra sin historiske grunn, tildelt en liten del av den? Selv om det er lenge siden? Palestina står strengt tatt ikke akkurat uten støtte i konflikten heller militært sett fra en del andre stater i midtøsten.