Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-12, 14:13   #37
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?

Jeg ønsket meg også en av de tre (dvs jeg vippet mellom kenwooden eller assistenten), men endte med en Braun k3000 her forrige uke...
Fordi den har god og stor foodprocessorbolle, og det har ingen av de 3 i HI - jeg har kikket på dem lenge!
Og fordi jeg har hatt en lik maskin siden 1993 og elsket den og brukt den mye, og nå var den klar til å byttes, men nå var jo egentlig målet å få seg noe annet denne gangen da. Men slik gikk det ikke. 950 Watt motor.

Jeg skal kjøpe meg ekstern kjøttkvern, og ekstern ismaskin, siden det ikke er slike tilvalgsmuligheter på den da, dessverre.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat