Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Folk er forskjellige, og man kan bli veldig lei av fruktfat. Jeg er det, og jeg er vel også ganske fed up av disse glansede kjendisene. Men så mister de kanskje også sjarmen ganske raskt, når man som meg (og min Mann, for den del) har måttet forholde seg litt for mye til idiotiske krav og divaoppførsel. :shrug:
Nå er det ikke slik at listen nødvendigvis må fylles opp av glansede fruktfat, eller klassiske Hollywood-kjekkaser, da. Det kommer jo an på hva man liker selv. Thåström har f eks alltid hatt fast plass på min liste.
Ellers handler det ikke så mye om at jeg har så forferdelig lyst til å ha sex med Thåstrøm heller. Listen er mer et utgangspunkt for fjasete diskusjoner om hva/hvem man finner tiltrekkende. Som når Zoë uttaler:
Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.
Jeg ser på det som kun uskyldig moro, og trodde i grunnen at andre også gjorde det. Jeg måtte nok høflig avslått om jeg møtte Jamie og han insisterte på å forføre meg. 
... så sier jeg: - Jamie Oliver?! Den glætte typen der, med løs og våt munn? Nei, gi meg heller Jack Black! ( )
Og så videre...
Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.
Forøvrig tror jeg vi som svarer i denne tråden har ulik oppfatning om hva det å være tiltrukket av andre impliserer. Jeg tenker ikke at å være tiltrukket av andre er et tegn på at egen partner ikke er tiltrekkende nok. Jeg er veldig tiltrukket av egen mann, og vi har vært sammen i 21 år. Han er min foretrukne partner over alle, og jeg har aldri engang vurdert å bytte han ut. Det at jeg legger merke til andre hotte menn er bare et resultat av at jeg er utstyrt med sanser, slik jeg ser det. Og jeg synes det er både naturlig og ok at det samme gjelder for han. Jeg synes det er en glede og ikke en trussel.
Nett so.
(Og jeg vet ikke engang om jeg gidder å legge til at den mannen i verden jeg aller helst vil være sammen med, er han jeg har vært gift med i snart 14 år. Om så Jack Black og Thåström hadde stått og halt i meg, en i hver arm.)