Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-12, 08:22   #72
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Når bytter du fra det todelte settet til eltekroken? Det er viktig å gjøre det så sent som mulig, ellers blir det ikke blanda optimalt.

Bruker bare eltskroken til deig jeg, bruker da ikke å bytte underveis, det høres styrete ut, har aldri hatt problem med eltingen. Men det er viktig å ha det flytende i først for å få med seg alt, så det gjør jeg alltid (det står i bruksanvisningen også). Mitt eneste lille negative med kenwooden er at ja den bråker litt (nå kjenner jeg ingen med ka så aner ikke hvor mye lyd det er i den i forhold) og så kan den finne på å vandre på kjøkkenbenken når jeg elter deiger, men det er ikke et stort problem siden jeg sjelden baker brød (har brødbakemaskin). Det jeg ser på som et stort pluss da, er at den vil nok leve veldig lenge (min mors er godt over 30 år, min svigermors er ikke like gammel, men en eldre versjon den og). Man kan få uttallig ekstra utstyr på den, min favoritt (den er definitivt mest i bruk) er kornmaleren, anbefaler alle å kjøpe den om de har K.