Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 18:16   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arkitektens trøst

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men Veronal, da mister man all skjerming om vinteren, både mot innsyn, trafikk, gjennomgang og estetisk? Jeg har fått med meg at denne blir ganske trevlete og ikke er vintergrønn, men ser for meg at den er litt dekorativ likevel.

Den visner, men du må rive den manuelt ned selv hvert år. Sånn sett er det noe skjerming.

Jeg liker løvfellende planter, jeg da. Dessuten synes jeg det praktiske elementet overgår alt. Ingenting er verre enn klatreplanter som borer seg gjennom plank og mur.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat