Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-12, 17:19   #897
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.797
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg rødprikker da jevnt og trutt, og ikke bare deg. Synes mitt på rødprikker har vel også forandret seg litt etter at jeg ble mer husvarm, noe jeg vel ikke kan sies å være da jeg skrev i denne tråden sist. Jeg synes ofte du er nedlatende i forhold til min "stand" ( ) og det provoserer litt. Som f.eks når du svarer: "Det overrasker meg ikke" når noen sier at barna deres går på en skole der gutter ikke trenger å snekre. Vel, jeg jobber i skolen, og det overrasker meg. Like mye som om det ville overrasket meg om jeg skulle amputere venstre fot og legen kuttet av den høyre. Jeg vet at det kan skje, men jeg regner like fullt med at legen vet hva han driver med.



Regner med at det det er meg du sikter til- siden jeg prikket rødt sist jeg var her og du hevnprikket? Vel, å foreslå at man kanskje bør skifte skoleslag hvis man tror at det å jobbe på videregående er en piknikk i parken, men barneskolen er rene Dantes inferno, kan vel neppe betegnes som å sparke noen som ligger nede?

Hevnprikken ble litt mislykket da, siden jeg klarte å trykke på grønn istedenfor rød... Men den prikken var ikke myntet på akkurat det innlegget men på hele diskusjonen hvor du hadde ytret meninger og sagt ting som virkelig var å tråkke på både meg og andre med samme erfaring som meg. Følte jeg.

Men er forøvrig veldig glad for å se deg tilbake. Er jo så ofte ellers at jeg er enig med deg!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat