Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 20:37   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Jeg har hatt vaskehjelp siden jeg ble ryggoperert for snart 10 år siden. Det siste året er det sønnen min på 16 som har hatt jobben, det har sklidd litt ut og blir ikke gjort til faste tider lenger, så nå har jeg egentlig lyst til å få tak i en "ekstern" vaskehjelp igjen.

Men jeg gruer meg litt til runden med å finne en, og ikke minst er det vanskelig å finne en som en er fornøyd med over tid. Syns de har en merkelig tendens til å være veldig grundige i starten, og mer slurvete etterhvert.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat