Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her. Jeg har begynt å bruke TahitianNoni sine ansiktsprodukter og er strålende fornøyd. Jeg var skeptisk til å begynne med, men de er bare helt topp. Huden har blitt så myk og fin! Renser med Renseoljen: Renseolje Renser huden under overflaten og forbereder normal og tørr hud på fuktighet og behandling. Fortsetter med toner: Balanserende toner Frisker opp huden og balanserer pH-nivået. Skaper det perfekte miljø for å behandle, fukte og beskytte huden. For alle hudtyper. Fuktighetskrem: Rik fuktighetskrem Gir dyptgående fuktighet for normal til tørr hud. Perfekt for å redusere de synlige tegnene på for tidlig aldring. Og miljøkremen med solfaktor: Miljøbeskyttende krem med solfaktor Beskytter ansikt og hals mot sol, forurensning og andre elementer, samtidig som den beroliger irritert hud. Tror alle produktene koster rundt 800 tilsammen.
Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.
Jeg har begynt å bruke TahitianNoni sine ansiktsprodukter og er strålende fornøyd. Jeg var skeptisk til å begynne med, men de er bare helt topp. Huden har blitt så myk og fin! Renser med Renseoljen: Renseolje Renser huden under overflaten og forbereder normal og tørr hud på fuktighet og behandling. Fortsetter med toner: Balanserende toner Frisker opp huden og balanserer pH-nivået. Skaper det perfekte miljø for å behandle, fukte og beskytte huden. For alle hudtyper. Fuktighetskrem: Rik fuktighetskrem Gir dyptgående fuktighet for normal til tørr hud. Perfekt for å redusere de synlige tegnene på for tidlig aldring. Og miljøkremen med solfaktor: Miljøbeskyttende krem med solfaktor Beskytter ansikt og hals mot sol, forurensning og andre elementer, samtidig som den beroliger irritert hud. Tror alle produktene koster rundt 800 tilsammen.
Hvor kjøper du de?