Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-12, 20:14   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Klarer dere å bruke opp klær?

Sakset fra den for tiden aktuelle shoppingtråden:

Sitat:

Nå har jeg endel ålreit som jeg vil bruke litt "opp" så shoppestopp fra 1. desember til 1. mai.

De eneste klærne jeg klarer å bruke opp er dogribukser, sokker og undertøy. Alt annet blir umoderne og havner bak i skapet lenge før det er brukt opp. Jeg har derfor ofte kvaler med å kjøpe klær, jeg synes jeg handler langt mer enn jeg forbruker selv om jeg nok er relativt nøktern sammenlignet med mange andre både her og i mitt virkelige liv (og selvfølgelig finnes det mange som er mer nøkterne enn meg begge steder).

Jeg synes egentlig ikke det er greit å kvitte seg med klesplagg bare fordi man er lei/de er umoderne/man har for mye annet og lar være å bruke det. Allikevel gjør jeg det, rett og slett fordi ting ikke blir brukt opp.

Klarer du å bruke opp klær? Synes du det er greit å kjøpe nytt bare fordi du er lei av det du har?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat