Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-12, 10:29   #44
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg vil si at det kommer litt an på typen plagg

Et nuppete ullplagg fortsetter jeg å bruke fordi det er varmt og kan brukes under noe eller på tur.

En bomullsgenser som er slitt og slaskete vil jeg raskere definere som oppbrukt fordi jeg har for få anledninger til å bruke den. Jeg skifter som oftest ikke klær når jeg kommer hjem etter jobb og det er begrenset hvor "sliten" jeg vil se ut i helgene også.

Så ja, en genser som er synlig slitt og ikke pen lenger vil jeg, etterhvert, definere som utslitt og kaste. Det hender at jeg gir dem til Fretex, men jeg har følelsen av at heller ikke de er så glade i veldig slitte klær.

Ulltøy er noe annet. Det brukes så lenge det henger sammen. Men da er det et annet bruksområde.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat