Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-12, 13:37   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaldt å sove ute om nettene nå...

Jeg tror både de kriminelle og de lovlydige blant dem har en innmari kjip tilværelse. Jeg tenker, når jeg treffer på de mer aggressivt pågående tiggerne, når jeg hører om dem som bryter seg inn og stjeler fra søppelkasser, og når jeg ser dem som griller middagen sin utenfor Botanisk hage om kvelden, at jeg tror ikke jeg helt klarer å se for meg hva slags tilværelse de kommer fra, når dette er bedre. Og det gjelder dem som stjeler og selger dop også. Det er synd på dem også. Jeg tror ikke de opplever at de har særlig mange gode valgmuligheter.