Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-12, 10:21   #3
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Er ikke sikker på hva du egentlig mener, jeg. Jeg oppfatter ikke forumjustis som å dempe engasjement på, bare at man skal huske vanlig folkeskikk når man diskuterer? Det ser jeg ikke noe problem med. Tvert i mot fremmer det debatt - og god debatt.

Tja, da ser vi det kanskje litt ulikt, for jeg mener at når moderator-innlegg som referer til "flott forumjustis" legges inn i en tråd, så blir det vanskeligere å fortsette tråden, SELVOM man selv synes at det hadde vært OK. Og da spør jeg rett og slett egentlig om DET er hensikten, og i såfall, er det en ønsket policy?

Forumjustis per se er jo ikke noe som er konkret, eller som egentlig man kan sette to streker under, og hvilket nivå man skal legge seg på vil alltid kunne diskuteres.

Ingenting er feil, sånn sett, jeg bare synes at jeg oftere hadde sett dette i det siste. Det er litt uvant på et forum som vanligvis ellers stoler på takhøyden og brukernes fornuft. Kanskje legger jeg merke til det fordi jeg sjelden beveger meg i deler av forumet som ikke diskuterer. Det er jo sjelden kontroversielt å legge ut bilder av hund og barn, liksom