Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-12, 12:26   #19
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Jeg kan godt mene noe om HI også hvis det virkelig var så forferdelig å spørre hvorfor man mente at kritikk ikke var kritikk uten å samtidig skrive noe om tema.

Jeg syns ikke forumjustisen alltid fungerer så bra at brukerne kan ta ansvar helt alene, jeg. Det er stadig på sin plass at moddene sier i fra. Fattigtråden er et godt eksempel. Etter mitt syn ligger det fortsatt innlegg der, med spekulasjoner om personer som lett kan identifiseres, som virkelig er helt på kanten. Blant annet en gjengivelse av PM fra facebook. Jeg syns det er dårlig brukerdømmekraft å legge ut denslags i åpent forum når det er en kjent sak at FP-tråder som regel kommer høyt opp i google-søk. Det er etter mitt syn et helt strålende eksempel på at forumjustisen ikke virker optimalt og at vi trenger påminnelser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat