Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 22:57   #37
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Mulig det er jeg som er rar, men alle stuene vi har hatt siden vi ble foreldre har vært barnevennlige selv om de har representert ulike stiler. Jeg synes nemlig ikke det å ha valgt en innredningsstil (uttrykk) utelukker at det er barnevennlig.

Det er jeg helt enig i deg i. Selvom vi har en litt minimalistisk stil så er det veldig barnevennlig her. I det legger jeg at sofaen er lav og lett for barna å krype opp i. Den er av skinn så den er lett å tørke av og det er ingen fare hvis noe skulle bli sølt der. Ingen teppekanter å snuble i. Lavt salongbord som er lett for små barn å reise opp på og tusle rundt. Lite møbler og mye gulvplass - les: tumleplass. Puffer men skjult plass til leker slik at de har lett tilgang til leker i stuen ... og like lett for dem å rydde de unna.
Men når det er sagt så er de fleste lekene på barnerommet - likeså de vakre tegningene og andre kunstverk de har laget og som er innrammet og hengt opp.
Barnetegninger på veggene og leker i alle kroker er ikke det samme som at det er barnevennlig for meg.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat