Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 08:36   #114
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Neste gang jeg lager en tråd med noe jeg vet kan skape debatt, skal jeg jammen vente en dag eller to med å lese svarene. Veldig godt å lese at hvertfall noen (ikke nicket) forsto hva jeg prøvde å formidle, enig eller ikke. Jeg tar også med meg at det å bli kalt kritisk ikke automatisk innebærer at jeg oppfattes som negativ, og at ønsket om å støte noen (ikke nicket) kan innebære at det som skrives blir så lite to-the-point at det er vanskelig å få frem selve poenget.

Jeg setter dessuten pris på at så mange av moderatorene har tatt seg bryet med å svare saklig og greit på HI, takk