Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 14:05   #134
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men det du sier da, er at alle brukerne her er ansvarlige og bør si ifra om noe svinger ut, bortsett fra moderatorene? Øh?

Hva er det jeg misforstår her?

Jeg synes alle kan si fra, jeg. Ja takk, begge deler.

Poenget mitt er at forumjustis* er når brukerene selv, uten mild påminnelse, pekefinger eller formaning (for å ta med alle grader), justerer diskusjonen. Hvis en moderator** er inne og ber om forumjustis er det straks en påminnelse.

* Det er selve ordet jeg tenker på, og ikke hvem som har lov til å gjøre hva. Så ja, jeg er langt inne i flisespikkingen. Snart er det bare ei fjøl igjen.

**Den andre diskusjonen er om en moderator kun er moderator når det skrives "moderatorisk hilsen". Den diskusjonen har jeg ikke tid til å gå inn på nå. Men jeg tror jeg selv lander på at det avhenger veldig av hvilke moderator, hva som skrives og hva jeg selv har skrevet. Så altså, ingen fasit for min del (selv om jeg skjønner godt at dere selv skiller klart på det).

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat