Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 18:12   #151
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Jeg husker heller aldri hvem som er moderatorer, ikke bryr jeg meg nok til å huske det heller.
Da jeg leste i den tråden det blir referert til her, stusset jeg over kommentar om forumjustis, min umiddelbare reaksjon var at det var litt sånn barnehage-pedagogisk positiv forsterkningsmetode, og det irriterte meg en smule. Ikke sånn veldig, men nok til at jeg kjente at jeg klødde bittelitt. Så tenkte jeg at det kanskje var en moderator som var i gang med en eller annen ny moderatorgreie, og så lurte jeg i ca 5 sekunder på hva jeg synes om det. Og konkluderte vel med at jeg lett oppfatter en slik form for positiv forsterkning eller skryt eller hva det nå enn er ment som som litt nedlatende. Og det liker jeg ikke. Og så trakk jeg på skuldrene og tenkte at det sikkert er godt ment, jeg velger å tro det beste og noen mener vel at det er på sin plass og en fin ting og hva vet vel jeg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat