Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-12, 07:54   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du gavekort liggende?

Jeg har tilgodelapper utgått på dato...

somregel er de veldig greie med å fornye sånne ting, men den julegaven vi fikk (kjøpte oss) fra farmor i fjor byttet vi på nyåret fordi vi fikk dobbelt opp. En tilgodelapp siden jeg ikke fant noe den dagen. Glemt. Flyttet. Jeg har 400 kroner som kun kan brukes på tilbords på øyrane Torg i Bergen. Utgått i sommer, men jeg får lov til å bruke den likevel. Men jeg bor altså 37 mil unna, og har ikke tenkt meg til Bergen med det første.

Mannen lette etter noen papirer i flyttelasset, og kom opp med en konvolutt med gavekort og tilgodelapper. Dessverre er der nok noe tapte penger ja. Vi skal herved ta oss sammen, i 2013 skal alle gavekort og tilgodelapper brukes snarest mulig.