Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-12, 11:34   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gavekort liggende?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, de bruker jeg ganske raskt og har full oversikt over. Syns det er merkelig at folk ikke klarer å få brukt gavekort og soser bort store verdier på den måten. Det tyder ikke akkurat på de helt store udekkede behovene og heller ikke på så mye respekt for giveren.

Hm, det er jo ikke alltid det er enkelt å finne en 'verdig' ting å bruke gavekortet på, da. Jeg har et gavekort på Noa Noa liggende, og det vil jeg gjerne bruke på én ordentlig fin ting heller enn et par basistopper. Siden jeg fikk gavekortet, har den lokale filialen blitt nedlagt. I tillegg har de hatt stygge farger og/eller snitt som gjør at alt blir for stort til meg.