Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-12, 21:59   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bake julekaker i "karantenetiden" etter omgangssyke?

Som magefølelsen min sa altså.

Ingen baking. Og derved sure, sure, sure unger. Vel, storebror, lillesøster skjønner jo ikke, hun vet ikke at vi har tenkt å bake likevel. Det vet han. som insisterer på at han er jo IKKE syk, så det så!!!

Vi lager ikke-spiselige julegaver, tenker jeg. Type tennbriketter som uansett skal puttes i ovnen hos mottaker. Det bør vel gå bra. Ja, eller så får vi bare se julepostmannpat og julebrannmannsam og julepingu og julebyggmesterbob og sånn på dvd, og håpe han går med på at baking selvsagt er en finfint greie for en annen dag, og friste med at han skal få lov til å være hos mormor på mandag.

Men synskontrollen tror jeg vi sikter på å gjennomføre. Den ble avlyst for et par uker siden fordi hun som skulle gjennomføre den fikk omgangssyke den natta, det ville jo være ironisk om vi måtte avlyse den neste fordi han fikk det. (Og, betale dyrt for det, avbestile timer mindre enn 24 timer før må man betale for, inkludert den andelen nav normalt betaler. Ja, 24 timer før mandag klokken 9 er lett...) Nå er jo ikke det hovedpoengt da, men gitt at det ikke kommer noe mer nå så er han såpass langt ut i karantenetiden på mandag at det er greit med en synssjekk tenker jeg, men så være hos mormor, ikke bhg.

Og kaker baker vi... en dag jeg føler det er gjennomførbart å spise dem.