Sv: Bake julekaker i "karantenetiden" etter omgangssyke?
Ja, det hadde vært en plan. Om jeg finner glanspapiret. Mener vi har... i flyttelasset en plass?
Kiwi er søndagsåpen, men har ikke slikt. Den lokale Spar har sikkert (den er en altmuligbutikk, virkelig, alt mulig! Med gaveavdeling og hobbuavdeling og jernvare og... ja) men de er nok ikke søndagsåpen. (de har forresten ikke ALT. De selger ikke øl.)
Får lete litt nede på rommet med kassene, jeg lurer nemlig på å det ligger sammen med innpakkningspapiret, og det vet jeg i alle fall hvor er.
eller så kan vi jo i nøden lage kurver og lenker av julegavepapir også, ja?
Ser ikke for meg at vi får bakt på en ukedag, denne uken er hektisk med julebord, lucia og mye å gjøre på jobb de andre dagene også, og tanken på å rekke baking mellom middag og kveldsmat... der er tid til å se skomakeren på dvd før julekongen, og litt lek, that's it egentlig.
Neste helg skal vi sette opp juletreet, men om vi tar treet på søndag, kan vi bake neste lørdag. (Ja, da ignorerer vi ting som at vi sikkert trenger å handle julegaver snart...)
Hvilket er mitt tegn på: sett igang med netthandelen, så vi ser hva som gjenstår av julegavene! Kakene tar vi en annen dag.
Skal jo helst friste å spise dem også.
Vi rakk jo aldri informere ungene om at vi tenkte å invitere mormor og morfar til å spise nybakte kaker med oss, heldigvis.