Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?
Stua vår er preget av hvitt og mørkt tre. Lattefarget vegger og tak, hvite gardiner, hvit lav skjenk og oppbevaringsbenk Ikea, mørkbeiset treverk i spisestue og sofabord, beigebrun sofa og spisestustoler, stort maleri i beigetoner med litt orange over sofaen, to hvite Ikea-hyller med noen få fotografier i hvit og svart rammer, to glass lysstaker med mørkbrune lys i, hvite cd-hyller, stor flatskjerm og alt tilbehør/pynt av vaser, telysholdere og lys i hvitt og mørkebrunt. Mørkebrune puter i sofaen. Stor svart Scan vedovn.
Vi prøver å holde den litt minimalistisk, men jeg vingler i hodet mitt når det gjelder hvilken stil jeg egentlig liker og ønsker å ha. Liker litt chabbychic-stilen, liker litt den tunge, mørke stilen og liker også type etnisk stil med tepper, krukker, vaser etc. Vi har desverre ikke råd til/prioriterer så mye designermøbler og kunst, ellers hadde vi nok hatt en enda mer gjennomført og moderne stil, tror jeg.
Må legge til at halvparten av den ene veggen alltid er opptatt av leker i varierende grad, akkurat nå står det en lekeovn med tilbehør og et gyselig orange plastbord med rom under plata, skal brukes til vannsøl på verandaen når det blir varmere. Jeg prøver å holde det ryddig med noen kasser og at det alltid er der den faste plassen for leker er.
Sist redigert av Lykken : 18-04-07 kl 13:04.
|