Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-12, 08:52   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Fin dress er fint. Fin dress og fine sko. Og ellers gjerne kunne kle seg. Joggebukser annet enn til jogging ser jeg ikke lyst på.

Jeg syns ikke smykker på menn er fint, eller jålete stil som for eksempel lindress, hatt og tåsandaler (og grå hestehale). Jeg er vel også den eneste i verden som ikke syns menn i bunad er sexy.

Ellers så kan menn på generell basis bare stæsje seg opp så mye de vil, det er fint at folk har forskjellig stil og pyntenivå. Men personlig hadde jeg jo ikke falt for en mann med sminke, mye smykker, tatoveringer eller skinnvest, sannsynligvis. De hadde sikkert ikke falt for meg heller, så det er jo ikke noe problem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat