Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-12, 13:34   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God gryte med oksekjøtt?

Jeg har tatt opp en pakke med skotsk høylandsfe som er kjøpt lokalt, det mangler dessverre merking så jeg vet ikke hvilken del av dyret dette er. Men alt vi har spist så langt har vært veldig godt og mørt. Denne pakken ser litt ut som suppe/grytekjøtt, med litt bein og fettrand. I frossen tilstand veier den 2,5 kg.

Vi skal ha middagsgjester i morgen, og jeg vil lage en god gryte med dette kjøttet. Gjerne alt i ett, siden oppvaskmaskinen vår venter på reparatør. Det skal ikke være den deilige vidundergryten denne gangen, siden det kommer et par barn som er nokså sære i kosten, og antagelig vil være negative til rødvin, sitrus og kanel.

Forslag?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat