Tråd: Har du bil?
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 22:16   #58
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bil?

Vi har bil og har behov for det. Vi har faktisk to biler. Varebilen som mannen har som jobbebil funker ikke lenger til kjøring og henting av barn ettersom vi vokser i antall. Vi kunne nok klart oss med en bil med litt god planlegging nå som vi har fått barnehage såpass nærme her vi bor. Men da blir det veldig mye levering og henting på bare meg alene siden jeg må ha bilen med på jobb. Vi bor vel ca. 8 km fra by. Grei bussforbindelse egentlig, i alle fall på hverdager, men et stykke å gå til bussen. Og bussen kan aldri kombineres med henting og levering av unger. Bil nr.2 koster oss egentlig lite siden dette er en bil vi har arvet, og den har mye mere bruksverdi for oss enn hva vi får for den når vi selger den. Forsikring og årsavgift synes jeg den er verdt. Lite vedlikeholdskostnader på den.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat