Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-12, 12:52   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som tok lappen som voksen, hva betalte du?

Jeg bodde supersentralt i by fra jeg var 20, bil ville vært mer styr enn nytte. Parkering osv ville jo blitt superstress.

Jeg er en trygg og forsiktig sjåfør, og jeg opplevde flere sjokk & vantro-episoder blant de 18-åringene jeg tok lappen sammen med. Ingen god risikovurdering, total oppvurdering av egne evner og lite forståelse av sårbarhet, fart, hvor myke mennesker er osv. Manglende empati og fantasi, rett og slett.

Jeg ville sikkert vært akkurat like idiotisk og eplekjekk da jeg var 18.