Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-12, 09:41   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Jeg svarte at jeg hadde blitt glad uansett, men det er egentlig en sannhet med modifikasjoner. Selv drikker jeg knapt rødvin, det gir meg ofte hodepine ganske umiddelbart, og jeg har ikke orket å teste meg fram til hva jeg evt. tåler. Høvdingen drikker det, så da hadde jeg nok bare gitt den videre til ham.

God vodka setter jeg pris på i gode drinker, men siden det å få barn satte en litt aktiv stopper for hvor mye drinker vi tyller i oss, så har vi egentlig et temmelig velfylt barskap.

Jeg ville nok satt mer pris på vodka, siden det er en gave jeg kan benytte meg av også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat