Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-12, 10:02   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Evi Bøgenæs ute blant dagens 12-åringer?

Håh, Evy Bøgenes hadde jeg glemt. Har noen liggende i en bod, tror jeg skal hente dem fram og se hva Frøkna sier.

Hun er 11, men en svært god leser, og jeg ser at det hun stort sett leser er fantasy. Hun likte også Kerstin Gier og Cornelia Funke som er nevnt over her veldig godt, samt Darren Shan (vanvittig mange bøker å ta av fra han) og stort sett alt annet hun har funnet i fantasy-avdelingen på biblioteket. En serie der en av bøkene heter Tunneler, bl.a. Da vi var innom Ark en gang i høst fant hun et par nyere fantasy-serier utstilt der som vi lånte på biblioteket og som hun likte godt. Masse å hente fra, med andre ord. (Jeg antar at du er ute etter bok-/gavetips?)