Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-12, 19:49   #101
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hva om Kari på regnskap er "skapdranker", eller om mannen hennes har et alkoholproblem?

Jeg er veldig enig i at man bør ta hensyn til slike. Og man bør også ta hensyn til mennesker som har vokst opp med foreldre eller andre omsorgspersoner som har hatt alkoholproblemer.

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Og hva med Ali på lageret som er muslim og ikke drikker alkohol i det hele tatt?

Dette, derimot, syns jeg i utgangspunktet ikke er et hensyn man skal trenge ta som arbeidsgiver. På samme måte som man - på et generelt grunnlag - ikke skal trenge å ta hensyn til hun som kun vil ha Eva Solo-glass. Eller hun som har nok vannkarafler. Eller droppe sjokolade fordi noen kanskje er allergisk mot de sporene som kan finnes av nøtter.

Det sagt, så vil da en god leder forsøke å finne en julegave som flest mulig setter pris på.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat