Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-12, 19:54   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Eg skjønner kva du meiner Floksa, sjølv om eg er humanist av utdanning og ikkje humanetikar, og derfor gjekk inn i tråden på heilt feil premisser. Eg forstår deg dit at du meiner at humanetikarane bør avkrefte misforståingane omkring at det er muslimane som vil avkristne landet, ja? Eg tenker ikkje det er humanetikarane sitt ansvar.

Eg synest denne kronikken http://pluss.vg.no/2012/12/15/1057/1057_20312454 er veldig god. Det er ein muslim som skriv litt om akkurat denne problemstillinga. Den har eg posta som svar til liknande kommentarar, på facebook. Det er med på å nyansere heilheitsbiletet. Eg trur det er viktig å delta i debatten og ikkje bare seie at dei som meiner slike ting er dumme og fordomsfulle.

Det er synd at NDL kjem med slike påstandar som dei du refererer til i HI. Men eg synest likevel ikkje at det er riktig å seie at HEF skal gå inn og ta ansvar for at fordomsfulle folk har misforstått.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat