Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-12, 10:19   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rocky Road Fudge

Mmm jeg lager dette (i vegansk versjon, seff) hver eneste jul. Mannen bare syter og klager fordi han legger på seg, men jeg prøver å fortelle ham at ja, sånn går det når man faktisk spiser opp hele beholdningen på én dag så jeg må lage det igjen og igjen. Satans mann.

Jeg pleier å bruke gelatinfrie marshmallows (som er på vei fra iHerb nå, kommer de aldri?!), Odense eller Coop-kokesjokkis, litt agavesirup eller lignende, vaniljeekstrakt, masse hakkede salte peanøtter, dadler i biter (smaker og kjennes ut som fudge!) og rosiner. Og annet digg om jeg har, her kan man jo bare slenge oppi det man haver og liker.