Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-12, 12:58   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

I ordførersaken skjønner jeg ikke at konen kan bli. Jeg skjønner ikke at hun klarer å se på mannen sin og tenke at hun skal støtte ham igjennom alt som skjer framover.

For egen del har jeg ingen fast grense for hva jeg er villig til å jobbe meg igjennom. Men jeg er ikke interessert i at ekteskapet mitt og livet mitt skal være mest jobb. Livet er for kort til det.
Vi giftet oss fordi det var klokt. Om det ikke føles klokt å leve sammen lengre, så slutter vi vel med det, vil jeg tro.